mandag den 20. oktober 2008

Hængepartier - Weblogs, RSS, Blogs og Chat

Føj, fik lige en melding fra den benhårde dommerkomite, at jeg manglede nogle ting. Okay jeg har glemt at komme med indlæg, men jeg har tjekket tingene.

Altså kære dommerkomite, som i kan se, har jeg en blog. Dog var der nogle startvanskeliger, som blev løst hen ad vejen. Bloggen, tror jeg kun vil blive brugt i forbindelse med 23 Ting og til foresættelsen 23 ting+, som jeg håber kommer i gang på et senere tidspunkt.

RSS-feeds er en fed ting. Jeg bruger Google Reader og via iGoogle har jeg abonnemnet på et hav af feeds indenfor nyheder, IT, musik, litteratur m.m.

Weblogs-feeds har jeg oprettet i min reader. Websites som Overskrift.dk og ikke mindst Technorati og senest Google Blogs er informationskilder, som jeg vil bruge fremover.

Det sidste hængeparti er chatten. Det er nok en af de ting, jeg brugte mindst tid på af de 23 ting. Jeg har chattet på Live messenger og Google Talk, hvor sidstnævnte voldte mig kvaler, så jeg brugte Messengeren. Nu er det primært Skype og Facebook, jeg chatter mest på.

Ingen kommentarer: